02 novembre 2017

La sostenibilitat serà el fil conductor del congrés

Hostelco patrocina el Congrés de Restauració Col·lectiva 2017

Organitzat per la publicació digital www.restauracioncolectiva.com, el Congrés de Restauració Col·lectiva 2017 (CRC '17) compta amb Hostelco i Alimentària com a principals patrocinadors de la seva tercera edició, que se celebrarà a València el 7 de novembre. Tots dos salons brinden així el seu suport a l'únic esdeveniment dedicat exclusivament al sector de la restauració social a Espanya que, en tan sols dos anys, s'ha consolidat com a fòrum de debat i punt de trobada a nivell nacional per als professionals de l'àmbit de les col·lectivitats.

La directora d'Hostelco, Arantxa Segurado, afirma que "amb el nostre patrocini volem demostrar una vegada més el compromís del saló amb les col·lectivitats, un sector que exerceix una funció social de gran importància i que mou una part molt rellevant del negoci de l'equipament. A més" afegeix Segurado "durant la propera convocatòria dels "Hostelco Awards" al saló lliurarà -entre altres guardons- el premi al 'Millor projecte de restauració col·lectiva' a l'organització que compti amb un model d'èxit, i "Millor projecte de cuina" que es lliurarà a l'empresa que hagi realitzat el muntatge d'una cuina central eficient, sostenible i dotada d'equips i solucions tecnològiques d'última generació".

Hostelco, organitzat amb la col·laboració de la Federació Espanyola d'Associacions de Fabricants de Maquinària per a Hostaleria, Col·lectivitats i Indústries Afins, FELAC, se celebrarà amb Alimentària del 16 al 19 d'abril de 2018. Les dues fires ocuparan la pràctica totalitat del recinte de Gran Via de Fira de Barcelona, és a dir prop de 110.000m2 nets. La celebració conjunta d'Hostelco i Alimentària suposarà una de les majors plataformes internacionals per a la indústria de l'alimentació, la gastronomia i l'equipament hostaler en presentar tant a la distribució com a canal horeca l'oferta més completa i transversal del mercat nacional i internacional.

Barcelona 2 de noviembre de 2017

Imatges d'Arantxa Segurado amb Anna Turón aquí