Els Hostelco Awards 2020 reconeixen la innovació i l’excel·lència en el món de l’hostaleria

Els Premis són d’àmbit nacional i internacional

Hostelco, el Saló Internacional de l’Equipament per a Restauració, Hoteleria i Col·lectivitats, convoca una nova edició dels Hostelco Awards amb l’objectiu de reconèixer l’excel·lència i la innovació en nou categories relatives a diferents projectes, productes i serveis del canal Horeca. El Millor Concepte de Restauració, el Millor Producte de l’Any o el Millor Projecte Interiorista seran alguns dels guardons concedits pel jurat integrat per professionals de sector i per la xef Carme Ruscalleda, padrina del certamen.

Els premis es lliuraran en el marc d’Hostelco el proper 20 d’abril durant la nit de gala al saló que reunirà a professionals, empresaris i operadors de el sector. Els 9 guardons es refereixen a quatre grans categories: Hoteleria i Allotjaments Turístics, Restauració, Productes i Professionals de el sector horeca.

Carme Ruscalleda, padrina dels Hostelco Awards i una de les més prestigioses xef del món, ha afirmat que “és un gran honor participar en aquests guardons. Sempre he apostat per treballar amb equips i maquinària tècnica i industrial de primer nivell” i recorda la dita “L’eina fa la feina, i la mà que la fa anar”. Ruscalleda, després de 30 anys a el front del restaurant amb tres estrelles Michelin ‘Sant Pau’, que va tancar el 2018, continua amb l’assessoria gastronòmica de l’Hotel Mandarin a Barcelona i del restaurant Sant Pau a Tòquio.

El jurat dels ‘Hostelco Awards 2020′, integrat per professionals de reconegut prestigi dels diversos àmbits de l’hostaleria com economistes, empresaris, gestors, xefs o interioristes, valorarà en la categoria de “Hoteleria i Allotjament Turístic” les candidatures al “Millor Concepte Hoteler”, “Millor Reposicionament Hoteler” i “Millor Projecte d’Interiorisme”. En l’àmbit de la Restauració, es premiarà el “Millor Concepte de Restauració”, el “Millor Projecte de Cuina”, el “Millor Projecte Interiorista”, i el “Millor Projecte de Restauració Col·lectiva”. A més, es concediran els premis al Millor Producte de l’Any i a el Millor Professional del canal Horeca.

Els guardons s’atorgaran després d’analitzar la innovació, la millora en l’experiència de client, així com el millor projecte d’interiorisme, considerant la seva coherència amb l’essència de l’hotel o restaurant, l’originalitat del disseny, el confort que proporciona als clients, el ús de materials sostenibles i l’aplicació de les solucions tecnològiques d’última generació. Així mateix, es premiarà l’empresa hotelera que hagi aconseguit el millor reposicionament, o la cuina central més eficient, entre d’altres reconeixements.

D’altra banda, el premi al “Millor Producte” de l’any es lliurarà a l’equip, maquinària o accessori que compti amb un disseny innovador, que presenti l’aplicació de sistemes tecnològics relacionats amb la connectivitat o digitalització, que sigui sostenible i que hagi obtingut resultats d’èxit comprovables. En aquesta categoria podran participar només els articles presentats per les empreses que exposen a Hostelco.

El Premi a la Millor Trajectòria Professional, per la seva banda, s’atorgarà al “Millor Professional Horeca” que tingui una llarga trajectòria orientada a impulsar el sector horeca en al menys una de les seves múltiples vessants.

S’acceptaran les candidatures d’empreses nacionals i internacionals, amb productes o serveis realitzats entre el 2018 i 2020 i que puguin demostrar l’aplicació de polítiques de responsabilitat social corporativa, així com l’ús de sistemes que garanteixen la sostenibilitat, el respecte de l’entorn i el consum racional dels recursos. Les companyies i els professionals que desitgin participar podran enviar la seva proposta fins el 14 de febrer de 2020, a través del web www.hostelco.com.

Hostelco i Alimentària sumen sinergies

Amb la celebració dels Premis 2020, Hostelco, el saló líder a Espanya i referent europeu de la seva especialitat, ratifica la seva aposta per la innovació i l’excel·lència en el món de l’hostaleria, posant en valor el factor humà com una de la claus de creixement i millora de la qualitat en un sector estratègic per a l’economia de país. Organitzat per Fira de Barcelona i la Federació Espanyola d’Associacions de Fabricants de Maquinària per a Hostaleria, Col·lectivitats i Indústries Afins, FELAC, Hostelco se celebrarà amb Alimentària del 20 al 23 d’abril de 2020. Les dues fires ocuparan la pràctica totalitat del recinte de Gran Via de Fira de Barcelona, és a dir prop de 110.000m2 nets. La celebració conjunta d’Hostelco i Alimentària tornarà a suposar una de les majors plataformes internacionals per a la indústria de l’alimentació, la gastronomia i l’equipament hostaler al presentar tant a la distribució com al canal horeca l’oferta més completa i transversal del mercat nacional i internacional.

Moltes gràcies per al seu interès. Estem treballant per actualitzar els nostres sistemes a les noves dates de celebració al 2021. El sistema estarà operatiu en breu. Recordi que l’entrada comprada amb anterioritat segueix vàlida per a les noves dates de 2021.