HOSTELCO obre les portes a les últimes tendències en interiorisme a ‘Live Hotel’

El pròxim 30 de setembre tanca el termini de lliurament dels projectes de decoració

HOSTELCO, el saló dedicat a l’equipament i maquinària per a l’hostaleria i col·lectivitats, habilitarà ‘HOSTELCO Live Hotel’, un espai amb la recreació d’un hotel i de les seves diferents estades, com suites, habitacions, un wellness o un centre de negocis. Les associacions professionals i institucions més representatives d’aquest àmbit donen suport a aquesta iniciativa, que pretén posar en valor la contribució de l’interiorisme a l’èxit d’un establiment turístic.

Conscient del protagonisme que va adquirint la decoració en l’experiència del client, el saló HOSTELCO habilitarà una nova àrea d’exposició amb personalitat pròpia, anomenada Atmosphere, dedicada exclusivament al disseny d’interiors d’hotels, restaurants, cafeteries i altres espais del canal Horeca. Atmoshere serà així mateix el marc del nou espai experimental, ‘HOSTELCO Live Hotel’, que acollirà la recreació d’un hotel. Els projectes d’interiorisme que es realitzaran a HOSTELCO Live Hotel portaran la firma dels arquitectes i estudis de disseny seleccionats entre tots els participants per un jurat d’experts. El termini de lliurament de les diferents propostes conclou el proper 30 de setembre.

El jurat està integrat per destacats representants de les principals associacions de l’àmbit turístic i de l’hostaleria que donen suport a HOSTELCO Live Hotel, com la presidenta del Consell General de Col·legis Oficials de Decoradors i Dissenyadors d’Interior, Teresa Casas Cornellà; el secretari general de la Confederació Espanyola d’Hotels i Allotjaments Turístics i del seu Institut Tecnològic Hoteler CEHAT – ITH, Ramón Estalella; el secretari general de la Confederació Empresarial d’Hostaleria d’Espanya, CEHE, Emilio Gallego; la dissenyadora d’interiors i membre de la Junta de l’Associació Interdisciplinària de Disseny de l’Espai, Arquinfad, Agnès Blanch; el responsable del Gabinet Tècnic en el Consell General de l’Arquitectura Tècnica d’Espanya, Juan López-Asiain; i l’expert en hoteleria i influencer, Marcos Toscani. Els noms dels autors dels projectes seleccionats es donaran a conèixer el proper 30 d’octubre.

Les últimes innovacions tecnològiques s’integren a l’hotel

CEHAT – ITH s’encarregarà del disseny i realització de la recepció, del centre wellness i d’una habitació d’HOSTELCO Live Hotel incorporant sistemes relacionats amb la intel·ligència artificial, Big data, ciberseguretat, robòtica i domòtica. Elements com el reconeixement facial o l’auto check-in són algunes de les solucions innovadores que es trobaran a la recepció, així com l’automatització personalitzada mitjançant l’ús de la veu a l’habitació, o un sistema de climatització eficient en l’espai wellness, amb l’objectiu de amb l’objectiu d’aconseguir instal·lacions sostenibles i generar la millor experiència en el client.

HOSTELCO i Alimentària multipliquen sinergies

Organitzat per Fira de Barcelona i la Federació Espanyola d’Associacions de Fabricants de Maquinària per a Hostaleria, Col·lectivitats i Indústries Afins (FELAC), HOSTELCO celebrarà la seva pròxima edició del 20 al 23 d’abril de 2020 en el recinte de Gran Via de Fira de Barcelona coincidint amb el saló Internacional d’Alimentació i Begudes, Alimentària. Gràcies a les sinergies generades per aquesta aliança, les dues fires de presentar en una plataforma comuna tota la cadena de valor de la gastronomia i alimentació, així com les últimes novetats en productes, tecnologies i solucions innovadores dels àmbits de la maquinària i equipament per a restauració, hoteleria i col·lectivitats.

Bases d’inscripció a HOSTELCO Live Hotel aquí

Moltes gràcies per al seu interès. Estem treballant per actualitzar els nostres sistemes a les noves dates de celebració al 2022. El sistema estarà operatiu en breu. Recordi que l’entrada comprada amb anterioritat segueix vàlida per a les noves dates de 2022.