Seleccionats els dissenyadors que faran realitat l’espai ‘Hostelco Live Hotel’

L’hotel es recrearà en el marc d’Atmosphere, el nou espai dedicat al disseny d’ambients

Hostelco, el Saló Internacional de l’Equipament per a Restauració, Hoteleria i Col·lectivitats, ja ha fet públics els noms dels estudis de disseny i interiorisme que duran a terme els projectes i la realització dels diversos ambients d’Hostelco Live Hotel, la completa recreació d’un hotel perfectament equipat que s’habilitarà en el marc d’Atmosphere, l’espai que Hostelco dedicarà al disseny d’interiors. La Confederació Espanyola d’Hotels i Allotjaments Turístics i el seu Institut Tecnològic Hoteler, CEHAT – ITH, la marca Oss Fitness i els estudis de disseny DyD Interiorismo, Estudio Contract, Carmela Martí, Egue y Seta, Cuesta Studio i Ingenia Studio duran a terme l’execució de les diferents estances de l’establiment.

Després de la selecció duta a terme per un jurat d’experts entre les 22 entitats i estudis d’interiorisme que van presentar la seva sol·licitud, Hostelco ja té els noms dels autors de les diverses estances de la completa reconstrucció d’un hotel, denominat Hostelco Live Hotel, que centrarà l’atenció d’Atmosphere, la nova àrea del saló dedicada exclusivament a la creació d’ambients i a el disseny d’interiors d’establiments hotelers, restaurants, cafeteries i altres espais de canal Horeca.

La Confederació Espanyola d’Hotels i Allotjaments Turístics i el seu Institut Tecnològic Hoteler, CEHAT – ITH, seran els responsables del disseny de la recepció i d’una suite que inclourà un centre de benestar, que inclourà les solucions tecnològiques d’última generació aplicades a la indústria hotelera. Paral·lelament, l’empresa Oss Fitness dissenyarà i habilitarà un gimnàs perfectament equipat.

DyD Interiorismo crearà una suite que combinarà el luxe amb els colors, la llum i les aromes de la Mediterrània, mentre Estudio Contract realitzarà la Smart-Junior Suite, un espai obert i polivalent pensat per facilitar l’aplicació de les últimes tecnologies i sistemes de comunicació.

Per la seva banda, la interiorista Carmela Martí proposarà una habitació ecològica realitzada amb materials sostenibles que reproduirà l’ecosistema dels aiguamolls, mentre l’estudi Egue y Seta presentarà la seva versió del ‘Happyndie’, una barreja dels estils japonès i nòrdic, amb un toc colorista. Cuesta Studio signarà el projecte de l’habitació Poleo Room, mentre Ingenia Studio proposarà Meetingreen, una sala de reunions que recrearà una atmosfera de ‘immersió total’ en la naturalesa mitjançant l’ús de materials naturals, sons ambientals i imatges virtuals.

Atmosphere, el nou espai dedicat a l’interiorisme

A més d’albergar ‘Hostelco Live Hotel’, Atmosphere reproduirà un Showroom amb productes d’il·luminació, tèxtil, decoració, mobiliari i benestar, per recrear ambients confortables i amb personalitat, i inclourà dos nous espais experimentals: Hostelco Live Restaurant, amb la reproducció d’un restaurant en ple funcionament que cada dia canviarà d’ambientació, i Hostelco Live Arena, un espai dedicat al debat que acollirà ponències a càrrec d’experts de la indústria de l’hospitality i del sector del ‘contract’. Destaca entre els continguts presentats per CEHAT-ITH la taula rodona “High Tech – Human Touch”, integrada per CEOs d’hoteleria i moderada per el president d’ITH, Joan Molas, sobre l’evolució de les tecnologies i la seva relació amb les persones. Tancarà la sessió l’escriptor i crítics d’hotels, Fernando Gallardo.

Entre les diferents jornades, destaca una dedicada al paper de l’interiorisme: participaran els xefs Mario Sandoval (Restaurant Coque **, Madrid) i JuanLu Fernández (Restaurant Lú Cocina y Alma*, Jerez de la Frontera), que al costat de Jean Porsche, interiorista i autor de la decoració dels restaurants de tots dos, analitzaran en la conferència “Interiorisme als restaurants: ¿disseny o escenografia?” com el paper de l’ambientació ha evolucionat fins a esdevenir un dels factors estratègics que marquen l’èxit d’un establiment.

Un altre de les diferents trobades es centrarà en el ‘Delivery – Take Away’ per analitzar el seu auge i debatre sobre les deu claus que marcaran el futur d’aquest segment del mercat. En aquesta jornada, organitzada per la publicació digital “Barra de Ideas” participarà, entre d’altres, el director general de Just Eat Espanya, Patrik Bergareche.

A més de l’espai Atmosphere, que acollirà el conjunt d’aquestes activitats, Hostelco presentarà altres 5 àrees expositives que inclouen tots els sectors de l’oferta: Fully Equipped, amb equips i maquinària d’hostaleria; Setting, dedicat al parament i servei de taula; Moments, amb els productes i equips relacionats amb el cafè, pastisseria, fleca, pizza i gelateria; Tech, amb els productes tecnològics i orientats a l’entreteniment; i Everywere, l’àmbit dedicat al transport, delivery i vending.

Hostelco i Alimentària sumen sinergies

La propera edició d’Hostelco, que se celebrarà amb la fira Alimentaria entre el 20 i 23 d’abril de 2020 en el recinte de Gran Via de Fira de Barcelona, ​​presentarà les últimes novetats en maquinària i equipament per al món de l’hospitality, sumant sinergies amb Restaurama, el saló d’Alimentaria que oferirà oportunitats de negoci a les empreses d’aliments dirigits al canal Horeca, així com a les divisions de foodservice de les grans multinacionals. Tots dos salons sumaran més de 30.000m2 on reuniran l’oferta de més de 800 firmes expositores, el 27% internacionals, i rebran la visita de 47.500 professionals del canal Horeca, entre els quals destaquen més de 1.800 compradors estratègics convidats, procedents de 77 països.

Descobreix

28 - 29 SETEMBRE 2020
RECINTE MONTJUÏC

Moltes gràcies per al seu interès. Estem treballant per actualitzar els nostres sistemes a les noves dates de celebració al 2021. El sistema estarà operatiu en breu. Recordi que l’entrada comprada amb anterioritat segueix vàlida per a les noves dates de 2021.